Oblíbené filmy (8)
Rychle a zběsile 5 (2011)
REC (2007)
Rec 2 (2009)
Expendables: Postradatelní (2010)
Life Cycles (2010)
The Art of Flight (2011)
Rumový deník (2011)
Skvelý film na ktorý by som chodil do KINA neustále . Niet na to sledovať Johnnyho v úlohe alkoholika a s priateľmi sa dobré zabávať. Zo začiatku nudné ale v Portoriku sa všetko rozbehlo. Zábava - akcia - alkohol -pekné ženy. [100%]