Recenze (65)
X-Men: První třída (2011)
,,X-meni" sú mojou srdcovkou zo všetkých komiksoviek, ale myslím že natočiť tento diel bolo zbytočné natiahnutie série. Na jednotku a dvojku sa to skutočne nechytalo. Toto bol úplne slabý odvar pre teenagerov, ktorým sa to páčilo, pretože predtým nevideli predchádzajúce diely. Vojensko-politické scény úplne otrepané.. Jednoducho vôbec to nenaplnilo moje očakávania.
Zdrojový kód (2011)
Po 10 minútach som si pomyslel, ďalšia z tých amerických rýchlokvasiek. A to som sa tešil, keďže to má celkom slušné hodnotenie. Nezaujalo ma to. Film nemá žiadnu originalitu. Vyskytujú sa v ňom nezmyselnosti a zbytočnosti. Pripomínalo mi to Butterfly effect a trochu Uhol pohľadu. Pre mňa slabé.
Ducháček to zařídí (1938)
Vtip za vtipom, problém za problémom....ale neexistuje situácia, ktorú by energický pán Ducháček nevyriešil :) Výborné!
Hra o trůny (2011) (seriál)
Brutálny dej, krásne prostredie..fantasy prvky..plus obohatenie nahotinkami :) a aj vďaka tomu, že nie vždy vyhráva dobro a spravodlivosť nad pravdou a intrigami, má tento seriál také ,,grády" aké má...
Je to i můj život (2009)
,,Smrť je smrť, nikdy ju nikto nepochopí"... aj takéto smutné chvíle sú neraz súčasťou nášho života. Bolestný príbeh opisujúci nekonečné úsilie matky zachrániť svoju dcérku a o vzťahu dvoch sestier, ktoré by obetovali pre seba všetko.