Recenze (304)
Dabing Street - Studio B (2018) (epizoda)
Tak ty jsi mě přišel nabídnout dabing ??? :-) Skvělý Krobot !!!
Labyrint (2015) (seriál)
Zatím velmi, velmi slušné ! (Po 4. dílu)
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
Shrnul bych to asi jednou větou : Pavel Novotný a jeho kumpáni jsou jako zhoubný vřed na těle naší společnosti, který je třeba radikálně vyříznout !!!
Piknik (2014) (TV film)
Velmi silné a realistické. Musím se přiznat, že jsem hercům vše věřil.
Hořící keř (2013) (TV film)
Uff....tak to byla síla ! Od první minuty se neodtrhnete od obrazovky. Způsob vyprávění, který tvůrci zvolili Vás naprosto pohltí.Musím vyzdvihnout brilantně napsaný scénář (Štěpán Hulík), vynikající dramaturgii (Marcela Pittermannová), skvělé herecké výkony všech zůčastněných, skvělou dynamickou kameru a naprosto dokonale zkomponovanou hudbu, která neuvěřitelným způsobem umocňuje dramatické scény filmu. Troufám si říci, že se jedná o snímek, který bude patřit mezi špičku současné tvorby nejen v České republice.
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Vydržel jsem sledovat pouhých 30 minut a musel jsem odejít. Naprosto otřesné dialogy a velmi nešťastně obsazená Veronika Žilková !!!
Farma (2012) (pořad)
Totální vrchol nevkusu a jak by řekl jeden můj kolega SRAČKOJIDNÍ ZÁLEŽITOST !!!
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Hrůza, děs !
MasterChef (2012) (pořad)
Katastrofální porota !!! K soutěžícím se chovají jako přízemní arogantní hovada !!!
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Velmi průměrná komedie s velkým počtem vulgárních dialogů. Vyzdvihl bych herecké výkony pánů Krobota a Hartla.