Recenze (476)
Le amanti del mostro (1974)
Těžce nudný film o rozdvojené osobnosti díky nepovedenému „vědeckému“ pokusu. Prostředí starého zámku je samozřejmě skvělé pro takovýto příběh, ale nic tu tak nějak není dotažené do zdárného konce, kde má být hrůza a děs je ve finále jen nuda…
Hrůza na jevišti (1987)
"Zapomněla jsem tam hodinky! Byly hrozně drahé!"
Bloody psycho - Lo specchio (1989)
Jednoznačně a bez pardonů, tohle už ani nechtěně vtipné nebylo, (i když ta country muzika v jedné scéně…). Posvěcené samotným Fulcim, takže několika luxusních scén se dočkáte, ale 99% filmu je děs a šílená nuda!
La maschera del demonio (1989)
Naprostý brak, ale zábavný a to je myšleno jak jako ironie, tak i doopravdy, kam se hrabou současné horory, které jsou často také brakem, navíc v nich ale není ani špetka atmosféry, hrůzy, strachu a tak dále a tak dále… Pokud mi u současných hororů vadí nelogičnosti v ději i tady bych měl asi k tomu přihlédnout, ale čert to vem, protože tohle je stará poctivá práce.
Journey to the Unknown (1968) (seriál)
1x1 - Eve: Mladý muž se zamiluje do figuríny z výlohy. Ta jeho lásku opětuje a tak se mladík rozhodne, že si ji odvede s sebou. Komicky znějící námět, nicméně zpracování se snaží být „mysteriózní“, jestli se to povedlo, to už posuďte sami... 3* -- 1x2 - Jane Brown's Body: Mladá dívka utrpí naprostou ztrátu paměti a několik lidí se v ní snaží probudit její pamět a zjistit, co se jí vlastně stalo... Naprostá, ale naprostá nuda 1* --
The Shrine (2010)
Socha na mýtince uprostřed lesů přímo vybízí k rituálům na počest pohanským bohům, ale ejhle, oni se z toho vyloupnou čerti rovnou z pekla, na který platí trochu jiný finty. (Jen takový detail - zdá se mi to, nebo Carmen při ukazování fotky malou Lidii osloví jménem Maria?)
El asesino no está solo (1975)
A máme tu dalšího vraha, který koná na základě prožitého traumatu v dětství. Tohle španělské giallo je zvláštní snad jen tím, že vraha známe hned od začátku, i když se jedná o drama, celkově je film docela příjemný, se zasněnou atmosférou. Většinu hudby údajně složil Stelvio Cipriani, přičemž původně byla složena pro film Femina ridens. Hodnocení mezi 2-3*, tentokrát snižuju na 2*.
Murder obsession (Follia omicida) (1981)
Částečně giallo, částečně gotický horor, spousta nahoty, pavouk jak ze sci-fi 50. let, satanský rituál, Johann Sebastian Bach, občas skvělá atmosféra, občas příšerná nuda a naprosto jalový a zmršený konec; Murder obsession je zkrátka luxusní brakový euro horror, jehož hodnocení je docela těžké, na poprvé lepší 3*, příště to bude třeba odpad…
Časem zapomenutá země (1975)
Kdo jen srovnává s Cestou do pravěku, absolutně netuší, která bije...
Mrtvé oči Londýna (1961)
Mrtvé oči Londýna jsou jedna z nejlepších knih Edgara Wallace a toto zpracování z celé té dlouhé řady filmů také ční hodně vysoko.