Recenze (475)
Mania (1974)
Šílený film o šíleném vědci, který se ze záhrobí mstí své šílené manželce, která má jeho smrt na svědomí. Normální tam není nikdo a nic, určitě ani ten kameraman, co se mihnul v odrazu skla u dveří balkónu. A Polselli? Ano, ten musel být šílený!
Perseguida (1991)
Režisér José Nieto Ramírez asi zaspal dobu, jinak si neumím vysvětlit, že někdo dokázal v roce 1991 natočit tak zastarale působící krimi. Naprostá ztráta času.
Black (1976)
Mladý muž, fotograf, se vrací na Velikonoce domů, kde žije pouze jeho postižený otec a služebnictvo. Seznámí se s samotářskou a citlivou Teresou, jejíž rodina pohřešuje starší sestru Rosu a ukazuje se, že jejich setkání může vnést do onoho zmizení světlo. SPOILER: Pěkný film, ve kterém zjevení Rosinina ducha vlastně hlavně vybízí úvahám, jak vedeme své vlastní životy.
Alta tensión (1972)
Film následující nekrvavou odnož gialla, kde jde především o zápletku. Jose, který se chce co nejrychleji dostat k velkým penězům, zrovna velkou bystrostí neoplývá, takže se snadno stává loutkou vlivné a bohaté hraběnky. Víc není dobré prozrazovat, celkově mne příběh i jeho zakončení bavilo, k tomu tradičně krásné herečky, dobrá hudba, zkrátka příjemný odpočinkový film.
Delirium (1972)
Jak je tenhle film naprosto mizernej, tak je naštěstí i patřičně úchylnej. U Polselliho ale vlastně nepřekvapí ani jedno, ani druhé.
Metti, una sera a cena (1969)
Nelehký a těžko uchopitelný film. Fantaskní děj, zvláštní postavy a k tomu krásná hudba...
Moon Zero Two (1969)
Velmi mizerný příběh, zpracování i hudba, tady tvůrci šlápli vedle skoro ve všem. A musím opravit komentář Pitryxe, Moon Zero Two je naopak o něco málo mladší, než Space Odyssey. Jenže zatímco Kubrick Odysseu točil tři roky, Ward to měl údajně hotové do tří měsíců. Co pak taky od takového "výpravného" sci-fi čekat...
Sommarens tolv månader (1988) (TV film)
Dvanáct měsíců léta s mrazivým koncem... I když už film celkem zestárnul, stále je patřičně působivý. Jo, a všichni herci jsou naprosto civilní, uvěřitelní, je to prostě moc dobré.
Blindpassasjer (1978) (seriál)
Velmi velké a příjemné překvapení. Zpracování je sice poměrně zastaralé, ale příběh je parádní sci-fi klasika a přímo si říká o remake a byla by škoda, kdybychom se ho nikdy nedočkali.
Ido zero daisakusen (1969)
Tak tahle plavba ponorkou byla neskutečně úmorná a náročná, tohle Honda rozhodně neukočíroval.