Poslední recenze (18)
Nic ve zlým (2023)
Těžko hledat něco, co se mi na filmu líbilo. Námět je od začátku do konce hloupý. Jennifer Lawrence role úplně nesedla, Andrew Feldman má aspoň špetku charismatu, ale dohromady to prostě neladí. Absolutně nesouhlasím s tím, že by mělo jít o komedii. Za celý film by se daly momenty, které mi přišly aspoň úsměvné, napočítat na prstech jedné ruky. Tohle nebyl můj šálek kávy.
Uprchlík (1993)
Napínavý kousek, který jsem hltal od začátku do konce, se solidním hereckým obsazením, zajímavým zpracováním a gradujícím dějem. Ve výsledku ale ve mně něčím stejně zanechal malou pachuť a do plného počtu mi ve filmu přece jen něco chybí. Nejspíš jsou to v jistém směru šablonovité postavy a trochu předvídatelný závěr filmu.
Barbie (2023)
Chápu, co film chtěl říct, ale nesedlo mi pojetí (třeba to, že z filmu mám pocit, že každá holka, co si jako malá hrála se stereotypní barbie, je zralá na péči terapeuta) a možná trochu naivně si myslím, že s tak silnou kritikou patriarchátu přichází tak trochu s křížkem po funuse. Úplně blbý to není, klasicky skvělá Margot Robbie, sem tam je to vtipné, námět ani nápad nemusí být špatné, ale jako celek to moc nefunguje.