Recenze (838)
Americký sniper (2014)
Spatně se to hodnotí. Clinton jako rejžák je fakt machr, kterému není rovno v rodině herců, kteří se pro probuzení z opice dali na režisérskou dráhu. Super akční scény ale toho amerikanismu bylo na mě fakt ale fakt moc.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Zvláštní, Při prvním sledování jsem totálně unesen, ba co nadšen. Při druhém šel mé nadšení rapidně dolů, a nemohu přijít vůbec na to proč vlastně. Hodně bodů za parádní exteriéry, trošku méně za zmatený příběh, někdy jsem nevěděl co je realita a co fikce. A vlastně, je to vlastně šumák. Snímek číslo 25 se našel. Takže hurá.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Bohužel. Oproti slibnému, ba co geniálnímu druhému dílu, jakožto milníku kinematografie, bylo nemožné natočil něco co by mu sahalo alespoň po paty. Předpoklady se splnily a tento film nic nového vlastně nepřinesl. Tedy kromě plných pytlů peněz producentům. Fakt jim to nezávidím ale byl jsem fakt rozladěn tím velkým bobtnajícím NIC.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Tohle je pokračování, které by se mělo vytesat do kamene. Málokdy se vidí, že pokračování je dojná kráva a ne film s vlastní invencí. Tady je to zase o stupen, vlastně o více stupnů směrem nahoru na Olymp filmové historie.
Terminátor: Příběh Sáry Connorové (2008) (seriál)
Když se někdo prostě nezmůže na originální nápad, tak prostě parazituje na druhých. Tady je to zářný příklad. Totálně zbytečné a hodné naprosté terminace
Terminátor (1984)
Tohle je kult. I když nepovedené triky ale jako začátek kultu terminátora - komu se to prostě jenom tak podaří - si zaslouží naprosto plnou palbu. Tedy plný počet. Je to fenomén. Všechyn prohrešky, nechtěné trapné scény zapomenuty a jede se dál.
22 výstřelů (2010)
Dostaneš prostě pár tuctů kulek do kožichu, otřepeš se a jedeš dál svým životem. Kdo tomu prosím uvěří. Já tedy ne a klidně dám o tom referendum.
Rambo III (1988)
Tady už to Rambo lehce přehnal. Nostalgie sem nebo tam, prostě jsem mu nevěřil už ani slovo. Připadalo mi to jako žití z podstaty a vytvoření kultu Ramba. Taky to tak dopadlo. Zcela nejhorší díl série, i když asi výpravnější než dvojka a určitě více než jednička. No a utkání tanku a helikoptéry? Zbytečné, stejně jako závody na koních o prasečí kůži na koních.
Rambo II (1985)
Pokračování nostalgie. Kdybych se díval dnes, aby by to hodnocení vyznělo jinak, ale tehdy, když jsme seděli se sousedy v kruhu s lahváčem v ruce u videopřehrávače to byla naprostá pecka.
Rambo: První krev (1982)
Musím fakt pln počet. Už jenom proto, že je to nostalgická vzpomínka na náctileté období a sledování na VHS.