Recenze (838)
Mrakodrap (2018)
To bylo jenom trapné, ale fakt trapné. Nic nového, zápletka nulová, vyuzlení plytké. Zbytečné
Rampage Ničitelé (2018)
Taková totální nelogická blbost, kravina se musí prostě náležitě ohodnotit. Pět hvězd
Tiché místo (2018)
Asi bylo řečeno vše. Dodávám, že tento film má všechny atributy stát se kultem. A vůbec bych se nedivil kdyby bylo pokračování....
Oni 2: Noční kořist (2018)
Dovolil bych vzkázat panu režizérovi, předtím, než začne něco točit, ať se s důvěrou ozve. Za odpoledne mu nacákám na papír tucet lepších scénářů než tenhle výpotek. Tohle bylo fakt neúnosné. Další věc, kterou nechápu je zdejší překotné hodnocení. Nebo jsem se díval na jíný pšouk?
Uteč (2017)
Multi Kulti v praxi. Že by mě to dostalo do kolen zase ne, ale líbil se mi ten pomalý nástup a od příjezdu na sídlo rodičů dívenky divoženky bylo jasné, že se něco nekalého bude dít. Výborný námět, jenom ten tradiční konec to trochu pokazil.
Oko v oblacích (2015)
102 minut neuvěřitelné žumpy a politické korektnosti se kterým se normálním smrtelníkům zvedá žaludek a islamisté mají druhý Ramadán. To snad není možné. Celou dobu jsem si myslel, že je to nějaká nejapná, trapná komedYJE ale asi ne.
Trestanec (2017)
Silný příběh z vězeňského prostředí prokládáný nádivkou z civilního života. Někdy hluchý, někdy více zabavný, ale jako celek, to fungovalo docela dobře. Už vím kde si borci schovávají žiletky. V análu
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Ronaldo opět nezklamal. Servíruje nám notnou dávku přihlouplých vtípků, debilních grimas, vlastenectví, patosu, přihlouplé dialogy a sem tam nějakou ekšn. Film prostě osciluje mezi výborným hodnocením za skvělé akční scény, logickými propady, jak to už u Ronalda prostě bývá a hluchotou, která tahá za uši. Nejsem fanda Ronaldína, ale tento film patřil fakt mezi ty slabší.
V pasti (2015)
Tak tragicky bych to fakt neviděl. Pro mě osobně velmi svěží home invasion ta vadná představitelka měla poměrně fajn sex appeal. Bylo to fajn.
Na doraz (2017)
Za co jsem dal vlastně ty dvě hvězdy?