Oblíbené seriály (7)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Neváhám ani chvilku a dávám absolutní hodnocení a přitom ještě před tvůrci smékám klobouk i s vlasama. To co Zachraňte vojína Ryana začalo, Bratrstvo neohrožených dotáhlo k naprosté dokonalosti. A díl s názvem Proč jsme bojovali na mě zapusobil snad ještě silněji než Schindlerův seznam. Tohle se musí vidět!
Řím (2005)
Dexter (2006)
Nejoriginálnější seriál za několik posledních dekád. Počínaje úvodními titulky přes hudbu, hlavního hrdinu až po naprosto přirozeně znějící dialogy (v čele s Debrou "Kurva" Morganovou a perverzákem Masukou). Pravda, třetí série je jednoznačně nejslabší a čtvrtá má poněkud pomalejší rozjezd, ale pátá série vrátila Dexe zpátky na vrchol. Tenhle nejsympatičtější sériový vrah prostě v současné seriálové produkci nemá konkurenci...
Městečko South Park (1997)
Simpsonovi (1989)
Tohle snad ani nemusím komentovat...
Červený trpaslík (1988)
Nesmrtelná klasika. V každém díle několik kultovních hlášek, ,,propracované speciální efekty", úžasný britský smysl pro humor, skvělý český dabing... Už jsem trpaslíka sjel několikrát a určitě si ho ještě několikrát dám, dokud z toho nebudu úplnej ma-góóóór.