Recenze (7)
Perníkový táta (2008) (seriál)
Pravděpodobně nejlepší seriál, jaký jsem viděl. Skvěle gradoval od první série, která je však pouze rozjezdem pro šílenou jízdu ve čtvrté a páté sérii. Naprosto nechápu, že je u nás tenhle seriál ve stínu někdy mnohem horších seriálů, protože by si svoji slávu určitě zasloužil. Přispěl k tomu i hodně nepovedený český překlad. Nejoblíbenější postava: Jesse Pinkman. I když jeho chování a stavy jsou někdy na přesdržku, jeho hlášky jsou už legendární. Blowfishin´ this up!
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Blondie, Angel Eyes a Tuco. To se nedá popsat, to se musí vidět!
Bourneovo ultimátum (2007)
Nejlepší akční film posledních 10 let. Stoprocentní záležitost.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Pulp Fiction je prostě Pulp Fiction. Kdo neviděl jakoby nebyl. Já mam to štěstí, že ho můžu vidět kolikrát chci a stejně se neomrzí.
Dokonalý trik (2006)
Nejlepší film Christophera Nolana.
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Pro mě osobně nejlepší díl ze všech epizod Star Wars. Vztah otec-syn a zároveň skvělá akce i výprava, doplněná impozantní hudbou Imperial marsch.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Úchvatný zážitek z tohoto filmu, který si můžu pouštět pořád dokola a vždycky dostanu přesně to co jsem očekával s malým bonusem navíc. Jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec