Recenze (310)
Creed II (2018)
Pro mě celkem zklamání i přes vysoké hodnocení zde. Creed 2 vs Rocky 4 je na tom stejně jako Creed vs Drago po prvním souboji. Dostává na prdel na všech frontách.
Chata na prodej (2018)
Komedie? Spíš tragédie.
Overlord (2018)
Sakra ten Blazkowicz tam chyběl!
Tátova volha (2018)
Nejlepší na celém filmu byla ta zahrada u Polívky.
Po strništi bos (2017)
Nečekal jsem moc a taky jsem moc nedostal. Hodně mi vadila Voříšková, která nejen že je výrazně mladší než Vetchý, ale role jí absolutně nesedla.
Deadpool (2016)
Další z řady filmů o supa-dupa nadčlověku pro zastydlé puberťáky, které poslední roky úspěšně plní kasičky producentů. Jedinej rozdíl oproti ostatním filmům je jiné jméno a chování hlavní postavy. Jsem zvědav, kdy ta vlna nadšení opadne a diváky to přestane už bavit.
Detektiv z Hongkongu (2016)
Velmi slabé, cílová skupina byla nejspíš 10-ti leté děti.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Taky máte občas pocit, že se díváte na úplně zbytečný film ?
Legendy zítřka (2016) (seriál)
Asi už jsem starej na takový kraviny.
Letopisy rodu Shannara (2016) (seriál)
Tak trpaslík se stal elfem, gladiátor druidem, hmm...Fantasy pro pubertální adolescenty, nic víc.