Recenze (400)
Battle Royale (2000)
Já má mnejvětší problém s tím, že všechny ty buchty i maníci mi přišli stejní....
Muž velkých ryb (2015) (pořad)
Serie ještě neskončila....jen chci pochválit záběry přírody. Ty jsou bechderoucí a v díle o Mongolsku jsem žasnul. Jen mi trochu vadí zvýšená emotivita protagonisty a chování na které jsme nebyli zvyklí když si dělal pořady sám. Milý Jakube, dělej si pořady o rybách zase sám byť chápu, že sponsor a mentor se hodí. Jinak moc fandíme.
Mládí (2015)
Po filmu mi zůstala jedna myšlenka...chtěl bych to vidět ještě jednou....
Sejmi prezidenta (2014)
Já jen nechápu jak se tomuhle může S.L.J. prodat. jestli to měla být parodie tak dobrý. V opačném případě někdo ztratil poslední špetku soudnosti.
Slow West (2015)
Tenhle film je hlavně strašlivě barevnej. Ulpívá mi v hlavě ta paleta barev a květin. A panoramata....
Správnej dres (2015) (TV film)
Tak tohle nefungovalo. naprosto neuvěřitelný manželský pár skřeta s princeznou....brala si ho ve třeťáku na gymplu? Kolik jí bylo? 17? Byla tak vylízaná, že se vykašlala na dokončení gymplu? A zahoření do pana docenta? Scénáristický výsměch. A odehrávalo se to jako kde? V Praze? nebo V Litvínově? Strašný!
Rychle a zběsile 7 (2015)
Jak tu zaznělo...film na efekt pro fanoušky RaZ. Ze všeho nejvíc mě bavily přibývající brady Vin Diesela. OStatně i mě už tak 2 přibyly :-) 3 hvězdy kvůli Dwayenovi a jeho scénu s rotačákem :-)
Divočina (2014)
Helejte, krásnej film.....krásná příroda...krásná hudba! Na začátku nějaká reese w...na konci paní HEREČKA REESE! A po filmu? Hezký pocit v duši... a to je dost dobrý!
Spectre (2015)
Jen krátce: Sam Mendes je hrdina. A k účasti bohyně M.Bellucci: mnoho povyku pro nic...jinak plná hvězdičková palba.
Potopená nacistická ponorka (2012) (TV film)
nezlobte se na mě, ale já to žral. Bitva o Atlantik a německé ponorky jsou moje hobby. Nekritický pohled.