Recenze (63)
John Wick (2014)
Soundtrack z toho spravil plny pocet hviezd.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Konečne bitka. Okrem iného aj dobrý soundtrack na konci :)
Železná srdce (2014)
Brilantné herecké výkony. Dal by som 10
Země ztracených (2009)
Najradšej by som dal *4, ale tá priečka patrí iným filmom. Zabavil som sa poriadne, Willa v podobných úlohách nikto nenahradí.
Špinavý trik (2013)
Zvažoval som či dám *3 alebo 4.. No za stvárnenie postáv som musel pridať. Ch. Bale - úžasný výkon, herec, ktorý sa vie výborne vžiť do svojej role a rovnako sa jej aj prispôsobiť (pupík, čo bola jeho osobná voľba keď sa chcel do postavy vžiť), páčilo sa mi to. *4
Thor: Temný svět (2013)
Veľmi dobre som sa pobavil, toľko humoru by som nečakal. Thor nesklamal. Teším sa na pokračovanie a aj na vývoj záporných postáv. *4
Plán útěku (2013)
Pripomenulo mi to staré časy týchto filmov a hercov zároveň. Spokojnosť, odreagovanie. *4
Super 8 (2011)
Film mohol kľudne trvať aj 2 hodiny, začiatok rozprával príbeh dlhší ako na koniec bol, ale nebolo to zlé. *3
Jonah Hex (2010)
Jimmy Hayward by mal ostať pri režírovaní rozprávok, veď v podstate jednu zrovna hodnotím. Film má vážne nedostatky, ktoré nemá ani význam vypisovať, niekedy mi to pripadá že sa filmy točia len z povinnosti čo hodnotím podľa odfláknutého deja, scenáru, dialógov a tak donekonečna. Josh Brolin nepatrí do tohoto typu filmov, bolo to veľmi slabé. *2
Scary Movie 5 (2013)
Trápny príbeh, postavy, všetko. Odkopírované scény z iných trápnych filmov. Násilné scény aby sa človek smial aj za cenu totálnej stupidity. Jedna hviezda za scény kde som sa smial, ktorých však bolo málo, čudujem sa sám sebe, že som to vôbec dopozeral.