Poslední recenze (6)
Mechanický pomeranč (1971)
Velkolepý dílo, od první do poslední vteřiny. Kubrick to s Clockworkem dotáhl ve filmařině tam, kam Beethoven v hudbě s Ódou na radost. Jen škoda, že se z toho stává kultovní film patnáctiletejch smažek, který v celejch dvou a čtvrt hodinách nevidí víc, než pořádnej přísun ultraviolence a děvoček...
Hra (1997)
Škoda, že příběh nemá už od poloviny kam gradovat, a že je závěr opravdu dost těžko uvěřitelný (stejně jako pár momentů uprostřed filmu)... mohl to být fantastickej thriller. Takhle "jenom" osvědčená videoklasika pro dlouhý zimní noci.
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
Tohle NENÍ film pro "intoše", jak tu padlo. Divnolásku se nesmíte snažit pochopit -- zkazíte si tím zážitek z úžasnýho filmu, ve kterým se každej chová maximálně absurdně. Musíte se vcítit a vtípit. Výslednej efekt je patrně tím nejsilnějším možným, kterej se dá z filmu vůbec vyždímat -- řehtáte se se zádama spocenýma hrůzou. Kubrick ukazuje svou genialitu i tím, že je obsah mrazivě nadčasovej... chtěl bych mít jeho čuch na dobrý knihy :)