Recenze (129)
Absolvent (1967)
Nečekal jsem že mě to bude až tak srát.
Agentura Jasno (2006) (seriál)
Hnůj s velkým H, velkým N, velkým Ů, velkým J a jěště k tomu píčovina!
Alfred Hitchcock uvádí (1985) (seriál)
No nevím, velká část epizod mi připadá podprůměrná s předvídatelnými závěry a opakující se tématikou. Hostující celebrity tomu nepomáhají. Mám rád Hitchcockovu tvorbu, ale spíše tu ranější, ale tohle fakt nee.
Amazing Spider-Man (2012)
Ty krávo to byl hnus, Spidermanovi dali pěkně na prdel, ani jednorukej DJ Paul Bulva to nemohl zachránit.Možná kdyby zase chlastal vodku vokem. Líbila se vám verze s Tobey Maguirem? Mně jo. Za tohle ale bych dal někomu přes hubu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
American Horror Story - Double Feature (2021) (série)
Rozhodně nejhorší série od samotného vzniku. Ještě horší než hotel.
American Horror Story - Hotel (2015) (série)
Fakt nevim, za co dostala Lady Gaga zlatý glóbus. Dvanáct dílů se tváří stejně.
Armáda pěti mužů (1969)
Jěště pět minut po skončení nemůžu dýchat. Tenhle špageťák by měl figurovat ve všech westernovejch žebříčcích, koprodukce Itálie s Amerikou šla ruku v ruce a sedělo to pěkně, pětice ústředních postav byla skvěle vyvážená, Morricone kraluje, atmosféra jak hudbou tak záběrama je cítit divokým západem. Kdo má rád špageťáky a nemůže v tý hromadě najít nějakej pěknej, tak tohle je ta volba!!!
Atlas mraků (2012)
Nudaaaaaaaaaaaaaa!
Ať žije Django! (1968)
Po pravdě Terence Hill mi jako Django přišel lepší než Franco Nero.
Až tam nezbyl žádný (2015) (seriál)
Další zprznění skvělé literární klasiky.