Recenze (129)
Bitch Slap (2009)
Dobrý tak leda s pérem v ruce. Jednu hvězdu. Ani nevim za co.
Lidská stonožka (2009)
Dobrý na blití, ale oceňuju nápad a těším se na trojku.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Konečně jsem dokoukal třetí sérii. A je vůbec možný, aby první a třetí série vypadaly jako dva úplně jiný seriály? Jo, je to dost možný.
Nezvratný osud 4 (2009)
Dvě hvězdy za to, že jsem se u toho celkem zasmál.
Horor v Manile (2008) (TV film)
No mohlo tam bejt míň keců a víc ukázek z boxu. Ale i tak dost zajmavej pohled do zákulisí jednoho z nejslavnějších boxerských zápasů.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Mimozemšťani do Indiana Jonese nepatřej.
Okruh (2008) (TV film)
Ty krávo to jsou filmy!!!!
Taxi 4 (2007)
Já jsem se bavil, hlavně když byl na scéně komisař Gilbert.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Potupa všech westernů.
Agentura Jasno (2006) (seriál)
Hnůj s velkým H, velkým N, velkým Ů, velkým J a jěště k tomu píčovina!