Recenze (434)
Horší už to nebude (2006)
I don’t believe this
Jimmy Carr: Natural Born Killer (2024) (pořad)
To bolo dosť slabé. Príde mi, že komikom došla para.
The Last Breath of Sam Yan (2023)
Oceňujem, že existujú ľudia ktorí si dajú námahu a natočia dokument v ktorom upozorňujú na to ako si všemocní kapitalisti robia čo chcú na úkor obyčajných ľudí. Prišlo mi ale, že zbytočne dlhou stopážou tomu skôr uškodili.
Dave Chappelle: Snílek (2023) (pořad)
Slabší kúsok. Podobne ako Getvaisov Armagedon. Mám rád politicky nekorektný humor ale u oboch zmienených mi prišlo akoby zámerom bolo čo najviac ľudí uraziť, nie rozosmiať.
Ricky Gervais: Armageddon (2023) (pořad)
Ricky akoby vyšiel z formy. Akoby sa snažil byť za kždú cenu politicky nekorektný namiesto vtipný.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
O dosť slbšie než prvý film. Najlepšia scéna bola hneď na začiatku. Potom to už za veľa nestálo.
Spojení dvou měsíců (1988)
Strašne nudný a hlúpy film. Herci ako z ochotníckeho divadla a erotické scény na smiech.
Argylle: Tajný agent (2024)
Tento žáner kde ex tajný agent/special forces/zabijak… ktorý sa musí vrátiť z dôchodku a popri tom ľavou zadnou zabije 986 protivníkov už začína byť riadne nudný a otravný. Chápem, že tento film je zámerne uletený a prehnaný ale aj s týmto vedomím je zo dosť zlé. Tie tanečky s farebnými dymovnicami a korčuľovanie na rope by si zaslúžili predčasný odchod z kinosály.
Voyeuři (2021)
Škoda toho nezmyselného a prehnaného konca. Inak by to bolo za 4.
Aquaman a ztracené království (2023)
Tak to bolo dosť slabé. Bad CGI, nepodarené vtipy, scenár hlúpy a predvídateľný.