Recenze (48)
Logan: Wolverine (2017)
Hodnocení LOGAN NOIR
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Viděl jsem už napodruhé a dostávají se mi čím dál větší emoce. Rogue One je dokonalý film a výborně splňuje slova Samuela Fuller: „Film is like a battleground. Love. Hate. Action. Violence. Death. In one word . . . emotion.“ Velká řada scén ve mě vyvolávala velké mrazení, děsivé, jak je příběh a jeho zpracování aktuální. Určitě v blízké době zajdu napotřetí.
Naostro (1979)
Hardcore > 8mm
8 MM (1999)
Nic Cage zase předvádí své bravurní herectví ;)
Já, Olga Hepnarová (2016)
Pro me bez emocí.. neco jako kdyz clovek kouka na prezentaci nahodnych fotek.. :/
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Fuck this shit! Pro mě další film jako Warrior a Birdman. + Souhlas s 4ward, za moc to nestálo..
Slunce v síti (1962)
Lidi často hledají a sní jen o výjměčných věcech a tak přehlédnou krásu, která se skrývá v prostých věcech. Slnko v sieti jsou vzácné okamžiky, které nám prosvěcují život. / Píštala co jednou za čas hrála mi postupně přišla otravná, tak proto o 1 hvězdičku méně. Vizuálně pastva pro oči.
Lovec jelenů (1978)
4,5 hvězdičky.
Mattress Man Commercial (2003)
zde je (zatím neblokovaný) originál: https://www.youtube.com/watch?v=Fsro18nP3mg
Vojížděči vodpadků (2009)
Stručně řečeno.. Harmony Korine zfilmoval nešjspíš vše, co může dělat David Lynch o volném čase.