Poslední recenze (77)
Assassin (2023)
Nápad s obrovským potenciálem, kterej byl úplně rozcupovanej na desítky minut plných hoven a krom Willise, (kterej byl už evidentně rád, že udělal to co mu řekli, tak pořád charisma má), tak to byl fakt hereckej odpad. Škoda..
Avatar: The Way of Water (2022)
Tak jo, bez spoilerů to řeknu takto - místy moc hezký prostředí, nudná otřelá akce, strašně natažený příběh, nuda záporák a znovu maximálně tak sestříhaných 20 minut těch parádních "záběrů" pod vodou..
Otec náš (2022)
Totálně nemocný prase, co se ani neumí přiznat k tomu co dělal a opět je vidět co dělá kamarádství a peníze. Jo a abych si ještě rejpnul, tak o jeho duševním zdraví vypovídá i to, že je členem církve.. Ale co, vlastně to funguje a ta ho chrání, jak jinak, že.. A jako třešnička mého výlevu - těch prasat je mnohem víc a to číslo na konci v titulkách je jen to, o čem se ví.. A vy víte kdo je váš gynekolog? :)