Poslední recenze (23)
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Je moc poučné vidět v reálu, jak se komsomolci jednostranné modro-žluté pravdy navzájem utvrzují v nenávisti k jakési ruské propagandě a sami nekriticky hltají "úkáčkovou" propagandu, až se jim dělají boule za ušima.
Aquaman a ztracené království (2023)
Velmi důstojné pokračování jedničky. Ideální film na velký popcorn a vypnout. Na 2 hoďky zapomenout na to šílenství dnešní reality a ponořit se do mořského fantasy světa. Jinak Amber nakonec byla ve filmu vidět docela dost, na to že byla studiem údajně "upozaděna".
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Nejvtipnější tady na té žabomyší válce "Snyder fans vs Snyder hate" v tom malinkém a bezvýznamném mediálním rybníčku zvaném Česko je, že hodnocení na CSFD je Netflixu totálně u análního otvoru. Korporát Netflix zajímá jen sledovanost (počet shlédnutí) a tato čísla budou jistě obrovská. Jinak normálně bych dal hodnocení 60% jako u většiny popcornových oddychovek, na které se dobře kouká a člověk se u toho nenudí (přiznávám, že mě to bavilo). Nicméně kvůli tomu místnímu hejtování Sofie Boutella a Snydera dávám hodncení vyšší.