Recenze (277)
Gravitace (2013)
Záver síce trošku patetický, avšak aspoň neviala americká zástava. Ináč, film plný napätia, vynikajúcich efektov a psychologicky vierohodných situácií.
Křehká identita (2012)
Vedeli ste o tom, že Hitler bol dojčený slovenským mliekom? Aj to je jedno z tvrdení kontroverzného historika Ďuricu. Prekvapuje ma, že ten senilný dedko má stále toľko energie. Možno bude predsa niečo s tým mliekom. :-D Piussi sa podarilo natočiť geniálnu sondu o slovenskom nacionalizme, ktorý v mnohých prípadoch prekračuje ideológiu a mnohí jeho prívrženci by mali čo najskôr vyhľadať odbornú pomoc.
Železná lady (2011)
Veľmi dobré spracovanie života suky, ktorá naozaj zmenila svet a dnes si ten jej trip neoliberálnej ekonomiky, ktorú spustila s Reaganom, všetci užívame.
Argo (2012)
Podľa hodnotení, ktoré čítam, si niektorí neuvedomujú, že ide o veľmi vierohodnú dramatizáciu tajnej misie CIA, čiže ak niekto očakával akčný film, nech si aspoň niečo prečíta o Canadian Carper a až potom bude žasnúť, ako vynikajúco Ben Affleck dobové udalosti zachytil. Plusom je i fakt, že v úvode filmu je stručne zhrnutá história americko-iránskych vzťahov a že za politickú krízu je naozaj zodpovedná americká vláda podporujúca diktátorské režimy pre ekonomické benefity.
Dokonalý smysl (2011)
Jedným slovom: Desivé!!!
Zucht (2007)
Dobrá téma, zaslúžila by si i celovečerné spracovanie.
Věc: Počátek (2011)
Je tu veľa nevyužitých miest, ale predsa len, ide o remake a de facto prequel držiaci si sa pôvodnej atmosféry, ktorá sa mi kedysi dávno zapáčila.
Rozervaná objetí (2009)
Typický film Pedra Almodóvara v štýle jeho deväťdesiatych rokov. Ale... niečo mi v ňom chýbalo. To bude tým, že sa mi zdal až príliš typický.
Pohřben zaživa (2010)
Tento film si zaslúži pozornosť. Hovorí o tom, akú cenu má hodnota jednotlivca.
Neznámý (2011)
Po rokoch konečne relatívne neprediktabilný triler. Možno autoscény boli prehnané, ako vždy v amerických filmoch.