Oblíbené filmy (10)
Gran Torino (2008)
Útěk do divočiny (2007)
Tahle země není pro starý (2007)
Chladný, mĺkvy a vyprahnutý film so štipkou humoru kde jediná tekutina ktorá tečie je krv a mlieko. O Javierovi ani nehovorím, jeden z najlepších výkonov aký som videl. Bratia Coenovci dali zmysel aj niekoľko sekundovému záberu na pohužvaný kúsok obalu od arašidov, Zamiloval som si toto dielo a nevadí mi ani nedotiahnutý koniec. Kniha určite stojí za prečítanie, McCarthy musí byť nadšený týmto spracovaním. film 90% a kniha 110%
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Life Cycles (2010)
TOP medzi moutainbikovými filmami, obrazovo dychberúci a obsahovo naplnený, čo môžu iné bikové filmy závidieť. Life Cycles skvelo píše príbeh o tom najlepšom vynáleze v historií. Videné už nespočetný krát. 95%
Leon (1994)
Deiji (2006)
Až vyjde měsíc (2012)
Návrat do budoucnosti (1985)
Následky lásky (2004)
Film síce nie je skoro vôbec romantického žánru, romantiky je tu minimum, ale o to tu nejde. Paolo Sorrentino je neskutočne nadaný, pre mňa novoobjavený talent európskej kinematografie. Nadchýna ma jeho cit pre obraz a precíznosť záberov až niekedy neskutočnej kamery (hlavne v jeho najnovšiom diele). Soundtrack, ktorý je pre mňa vo filme jeden z najpodstatnejších prvkov, vyniká v každom jeho snímku ktorý som doteraz videl. A Toni Servillo? Ten charizmatický talian s jeho vnútornými monológmi umocňuje môj celkový pocit z filmu a prekopáva sa do mojej topky.