Recenze (1 749)
1883 (2021) (seriál)
Je neskutečně, s jakou kadenci Sheridan stíhá psát seriály a filmy a ještě neuvěřitelnějsi je, že si udržují nadstandardní, v tomto případě vysoce nadprůměrnou kvalitu. 1883 naštěstí nemá s Yellowstonem moc společného a formát seriálu je trochu jiný. Tenhle road survival western si mě dostal i hlavně z důvodu dějové linky a vztahu rodic-potomek, který zobrazuje ty nejhorší noční můry, které se Vám, jako rodiči mohou přihodit.
Fargo - Season 5 (2023) (série)
Když už to vypadalo, že to Fargo po ne moc povedené 3. a 4. sérii zabalí, tak se pátou kapitolou vrátilo zpátky na trůn mezi těch pár vyvolených počiňů, na které budete vzpomínat ještě několik let a občasně si v hlavě přehrávat klíčové scény ve své hlavě. Fargo je opět jen obyčejný příběh. Pravdivý příběh. Všechna čest. Nejlepší seriál roku 2024 už mám pravděpodobně v půlce ledna za sebou.
Saltburn (2023)
Saltburn je jeden z těch filmů, o kterých se vyplatí nic si dopředu nezjišťovat, což jsem taky udělal ( nebo neudělal ). Znalost zápletky předem by mě asi nevedla k tak vysokému hodnocení, ale prodávám tak, jak jsem koupil. Saltburn je hlavně naprostým hereckým koncertem Barryho Keoghana, mojí oblíbené Rosamundy Pike a Richarda Granta. Způsob, jakým E. Fennellová míchá tvrdý britský koloniální humor s dramatem a černým humorem je k tomu naprosto fenomenální a pokud k tomu přidáte i neznalost zápletky, tak budete v některých pasážích velice překvapeni.
Ted Lasso - Série 3 (2023) (série)
Poslední dobou těch 5 hvězd rozdávám nějak často, ale poslední série Teda Lassa si to prostě také zaslouží. Pryč jsou depresivní témata a vnitřní boje z druhé série, poslední série se opět veze na vyloženě optimistické vlně. Není to žádný zázrak, ale po každé epizodě prostě odcházíte s krásným a šťastným pocitem, protože příběhy AFC Richmond naprosto hřejí na srdci. Pokud hledáte seriál, který Vám vykouzlí úsměv na rtech a zahřeje na duši, Ted je ta správná volba.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
GoGv3 je naprosto zbytečný, trapný a vtipný film....Přesně jak to mám rád!
Silo - Season 1 (2023) (série)
Dlouho se nikomu nepovedlo udělat sci-fi post apo seriál či film, který by měl takový tah na bránu jako Silo. Už od prvního dílu seriál chytí a nepustí a vydrží až do konce. Ano, je to 10 dílů, takže občasná výplň se tu taky najde, ale rozhodně jí je méně, než třeba v nedávném Last of Us a tento seriál ji zrovna vůbec nepotřeboval, protože obsahu měla hra až po strop. Konec jsem bohužel očekával, protože kniha je koncipována jinak a pointa je v ní vyzrazena už během prvních kapitol, ale seriál si jde vlastní vyprávěcí cestou, která je pro filmové zpracování mnohem lepší.
Boj o moc - Série 4 (2023) (série)
Quality TV ve své nejlepší formě. První tři série byly skvělé, ale poslední byla naprosto nezapomenutelná. HBO zbytečně nedojí úspěšný seriál dalšími pěti sériemi, naopak má koule v nejlepším přestat a odejít zcela jistě s korunou nejlepšího seriálu tohoto roku a pokud by nedávno neskončil Better Call Saul, tak asi i poslední dekády.
Boj o moc - Connorova svatba (2023) (epizoda)
Epizody standardně samostatně nehodnotím, ale čas od času se objeví klenot, který nám připomene, proč je kinematografie nádherná.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Jak se dalo čekat, mnohem větší námrd než Mašinka Tomáš. Jedinou výtku mám k celovečernímu formátu, kdy zde opravdu musí být nějaká vyplňující vata v podobě jednoduchého příběhu. Za to ubírám hvězdu dolu, jinak by to bylo plných 6 hvězd.
Clarksonova farma - Série 2 (2023) (série)
Jeremyho farma je prostě super a je to jeden z velmi mála formátů reality show, který jsem ochoten akceptovat. Vtipný, lehce vzdělávací pořad se skvělým Clarksonem, kterému farma sedí daleko více než auta, musí zákonitě zahřát každého u srdce.