Recenze (153)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
V tom filmu je snad všechno. Všechno, co už jsem někde viděl (nebo slyšel)...
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Neznat předlohu, tak se v tom na začátku celkem dost ztratím, to je asi jediné negativum. Od zatčení se to krásně rozjede a je to lahůdka. Tohle by měli v Hollywoodu povinně studovat, aby si vytáhli hlavy z prdelí.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Taková vymazlenost jako Peacemaker to není, ale furt je vidno, že Gunn má ty svoje postavy prostě rád. Veliká spokojenost.
Jack Ryan - Season 3 (2022) (série)
Ale tak když u té třetí série přimhouříme oko nad tím, že česká prezidentka má pravomoci jako její protějšek v USA a že čeští zpravodajci nemají nejmenší dohled nad tím, kde a s kým skotačí její pan otec... Bylo to zábavné. :)
Ms. Marvel (2022) (seriál)
Nijak extrémní pecka to není, ale ta herečka je děsně sympatická... :)
Matka versus android (2021)
Tak tohle byla masivní ptákovina. A to jsem se na Chloë tak těšil...
Není čas zemřít (2021)
Jedna úplně luxusně vymazlená scéna (cca 4 vteřiny), a jinak asi první bondovka, u které jsem se veskrze nudil. Škoda. :(
Nadace (2021) (seriál)
Vydržel jsem čtyři díly, než jsem si přiznal smutnou pravdu - tohle se hluboce, ale opravdu hluboce nepovedlo.
Cesta za smířením (2021)
Aneb kdyby Fargo natočil Tarantino. V Norsku. Velmi povedené. :)
Nadace - Přípravy na život (2021) (epizoda)
R. Daneel Olivaw je žena? Proboha proč? O zbytku ani nemluvě. Tohle někdo hodně posral. Když zavřu obě oči a budu předstírat, že nevím, kdo je to Asimov, asi by se na to koukat celkem dalo, ale nesmělo by se to jmenovat Nadace a jakkoli to zmiňovat Seldona. Ach jo. :(