Poslední recenze (155)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Tak nám zabili jenerála, paní Mullerová. Už zase... No ale báječně se u toho žehlí, takže zas až tak zbytečný film to není.
Noční recepční (2016) (seriál)
Celou dobu fajn - a pak přijde závěr ve stylu "produkci došly prachy, jdeme domů". Škoda.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
V tom filmu je snad všechno. Všechno, co už jsem někde viděl (nebo slyšel)...