Recenze (67)
Farídulláh má dnes volno (2013)
Snaha ukázat evropskému dítěti, že život může vypadat i jinak.
Podezřelá čokoláda (2012)
Ta snaha vytvářet drama z dokumentu je často na škodu, zde dost výzarně.
Nepřítel státu (1998)
konspirační pohádka. a navíc ten typ pohádky, ve které by lidi neměli umírat
Felidae (1994)
Stále mi není jasné, kdo tu byl cílovou diváckou skupinou.
Neviditelná ruka trhu: privatizace Barrandova (2012) (studentský film)
Mimo jiné zajímavý vhled do 90. let pro nás, kteří si toho z nich moc nepamatujeme.
Neviditelná válka (2012)
Je zajímavé si uvědomit, že tu není pouze občasnký systém spravedlnosti, ale i vojenský, který má k ohledům na lidskou důstojnost a jedince podstatně dál.
Sedm životů (2008)
Ne
Rozchod Nadera a Simin (2011)
Vedle příběhu filmu jsem pozoroval další vývoj, tentokrát v mé hlavě. Postupně padající obavy z vlivu patriarchální společnosti na scénář a vykreslení postav. Skvělý film.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Oproti filmu samotnému výrazně debilní český název.
Utržený ze řetězu (2005)
Když tvůrce baví člověka akcí a násilím, působí hláška "I dont want to hurt people anymore"(nebo jak to přesně řekl) poněkud vyprázdněně. Pěkná hudba.