Poslední recenze (5)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Podle mě nejslabší díl..Když opomenu poslední přestřelenou scénu s tankem a letadlem které po runway muselo rolovat 33Km, tak mě to ničím neoslovilo.., hvězdička za vtipné narážky mezi Vinem Dieselem a Dwaynem Johnsonem a druhá za pekný káry..,toť odemne vše...
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Do teď nechápu,proč se spousta skvělých herců upsala takovému žánru a vůbec takovému typu seriálu.Za ty peníze by se dalo natočit pár dobrých filmů a i seriálu,např.Redakce..Ale proti gustu žádný dišputát ...
Bastardi 2 (2011)
Jde vidět že do druhého dílu bylo investováno o pár milionů více,jde to taky vidět na obsazení spousty známých herců,kteří bohužel nepředvedly to co umí,bylo to částečně daný i scénářem,ale taky hlavně zpracováním filmu a i celkového přístupu k němu.Bylo to stereotypní a takové ponuré,tak že divák dopředu už ví jak scéna dopadne,ne-li celý film.Tak jak jsem předpokládal,konec zůstal otevřený,tak aby bylo třetí díl na čem stavět.Ale i tato problematika se dá určitě natočit lépe.