Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Dokumentární
  • Animovaný
  • Akční

Poslední recenze (589)

plakát

Frigo na mašině (1926) 

[zhlédnuto s živým hudebním doprovodem (Raw Deal, LFŠ 2020)]

plakát

Frigo ve člunu (1921) 

[zhlédnuto s živým hudebním doprovodem (Raw Deal, LFŠ 2020)]

plakát

Když se Frigo ženil (1925) 

[zhlédnuto s živým hudebním doprovodem (Urbanfailure, LFŠ 2020)]

Poslední hodnocení (8 118)

Čím lidé žijí (2018) (TV film)

15.08.2022

Fúsi (2015)

15.08.2022

Ježíš (1999) (TV film)

15.08.2022

Kukačky (2021) (seriál)

15.08.2022

Je to jen konec světa (2016)

15.08.2022

Národní třída (2019)

15.08.2022

Útok v Salisbury (2020) (seriál)

15.08.2022

Ant-Man (2015)

15.08.2022

Jak se Vám líbí (2006)

15.08.2022

Reklama

Poslední deníček (17)

Jak POMO & spol. podojili ČSFD

Po dvouleté pauze jsem se vrátil k hodnocení na ČSFD a tak i rovnou ohodnotím změny na ČSFD, koneckonců tu mezitím proběhla velká rekonstrukce webu, na které se prý pracovalo několik let.

Pominu vychytávky jako jsou dark mode, odkazy na VOD, apod., protože je mám za podružné. Význam ČSFD podle mě tkví v přehlednosti a přístupnosti. Pokročilo se v tom nějak? Bohužel ne. Přesně jak jsem psal mimo jiné do deníčku před 4 lety:
stále není vytvořené ■TLAČÍTKO PRO SKRYTÍ / ODKRYTÍ SPOILERŮ v komentářích ("recenze" tomu fakt říkat nechci) a stejně tak se nepohlo ani s ■PŘEHLEDNOSTÍ SERIÁLŮ ve filmografiích (a přitom by stačilo, aby se epizody seriálů ukázaly naráz až po stisknutí tlačítka (viz obrázek níže)). No a za ty 4 roky tu nepřibyla ani další věc, za kterou jsem tehdy v diskuzi (nejen já) nejvíc horoval: po vzoru IMDb by měl každý mít možnost ■HLASOVAT PRO JEDNOTLIVÉ ZAJÍMAVOSTI, a tím je seřadit podle relavance (čili oddělit zrno od strašlivého množství plev).

Nejsou to náročné věci k zavedení a ocenilo by je mraky lidí, ale vedení se o tom jaksi nechce (nebo neumí?) bavit. Docela nadějně vypadala nová diskuze "ČSFD 2021" k probírání návrhů na vylepšení webu (zpočátku přímo s POMem), ale fungovalo to jen krátce. Už delší dobu tam na koncepční návrhy nikdo povolaný nereaguje, stal se z toho diskuzní kroužek, kde se řeší jen výpadky a jiné technické záležitosti. Dost podobný vývoj jako u diskuze "nové ČSFD" před lety. Smutné.

A aby toho nebylo málo, tak z ČSFD zmizela možnost ■ZOBRAZENÍ VŠECH KOMENTÁŘŮ na jedné stránce. Chtěli byste porovnat komentáře mezi sebou? Rychle v nich najít nějaké slovo pomocí kláves ctrl+F? To pořád můžete... akorát se při tom musíte proklikat desítkami jednotlivých stránek. To samozřejmě nikdo dělat nebude: každý se proklikne maximálně na další stránku komentářů a tím končí. Podle mě to nemůže dávat smysl ani z ekonomického hlediska: občas se sice určitě najde někdo, kdo se tím vším prokliká, ale co všichni ostatní? Moc by mě nepřekvapilo, kdyby se ukázalo, že spoustu lidí na web s tak uživatelsky otravným prostředím zanevřelo.

Ach jo. O prachy (z proklikávání, tedy z reklam) jde lidem z vedení ČSFD podle všeho až v první řadě. Skvělé místo k tříbení názorů na filmy tímto vzalo za své. POMO tou změnou -podobně jako Zuckerberg svými algoritmy- v podstatě nahnal lidi ke komentářům těch nejvyhraněnějších uživatelů (kleopatra je tu za mainstream, verbal za úchyly, Douglas za vědce). - Že vám nestačí komentáře těch pár zástupců sociálních bublin? Tak řádně klikejte! Jo že už se vám vlastně nechce? Že se omezíte na těch pár vyhraněných? Já vím. To je právě ta tragédie současného světa: Lidi jsou čím dál omezenější (v obou smyslech slova) a ve své pohodlnosti se přesvědčí, že jim to nevadí. Je to takový Brave new world po česku (resp. po česko-slovensku). A pro mě taky dost zklamání v co že to POMO přetvořil svoji kdysi fanouškovskou stránku.

Ale třeba se ještě chlapci a dívky z POMO Media Group s.r.o. chytnou za nos. Člověk tomu musí věřit.

Jak POMO & spol. podojili ČSFD

Reklama

Reklama