Recenze (19)
Proč? (1987)
Tento film, resp. tato krutá realita mi znechutila výkřiky Sparty, fotbal i cestování vlakem.
Hanebný pancharti (2009)
Čekala jsem film Dobrodružný / Válečný / Drama, takže mě hrozně překvapilo, že pro mě je to skvělá komedie. Brad byl naprosto úžasnej!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Po delší době zas něco... Co prostě musím vidět!
Konvoj PQ 17 (2004)
Proč?!?
Základ rodiny (2005)
Velikej kýč... Ale donutilo mě to k opravdovému smíchu a i k pláči, takže chválím. :)
Griffinovi (1999) (seriál)
Vypadá to suprově! Vypadá to, že jde po mně Michael Jackson... :D
Aqua Teen Hunger Force Colon Movie Film for Theaters (2007)
Že je Vesmírná Odysea složitá na pochopení? U tohohle filmu to platí dvojnásob... Vřele doporučuji k lahvi jakéhokoliv solidního vína!:)
Dobrá čtvrť (2005) (seriál)
Deprimující, ale přece zábavné...
Příběhy obyčejného šílenství (2005)
S tímhle filmem mi stoupá sebevědomí, že nejsem jediná... :)
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Odpad! na N-tou... S každým dílem se to zhoršuje... // Měním názor :D Je to vážně klasa tenhle seriál !!! :D