Recenze (48)
Donnie Darko (2001)
Myslím, že jsem tak trochu Donnie Darko...
Spoutej mě! (1989)
Mladý Antonio Banderas v lehce ujeté roli a proto v dobré roli a v dobrém filmu!!
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Aňa Geislerová této sérii dodává právě ten správný punc zahraniční (mystické) detektivky. Nemůžu si pomoct, ale je to prostě ona, kdo to svým vzhledem a chováním rebelující policistky drží v dobrém tempu.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Kdyby se mě někdo někdy zeptal, koho z Červeného trpaslíka mam nejraději, nedokázala bych mu odpovědět...Úchylného Rimmera s jeho hláškama, za které bych ho (být Listerem) okamžitě zabila..nebo David Lister? Jediný ze zástupců lidské rasy na lodi, který vás svými nechutnými zlozvyky (kari) donutí přemýšlet nad tím, jestli jsou všichni lidi vážně..takový..dokonalý android Kryton, roztomile posluhující a vysvětlující i totální kraviny (plus jeho vzhled je vtipnej už sám o sobě)...a nakonec egoistický Kocour, ke kterému opravdu nevím, co bych dodala...je to nerozhodně!!!
Pink Floyd: The Wall (1982)
totálně neuwěřitelná šílenost...!!!!
4 měsíce, 3 týdny a 2 dny (2007)
na to bych asi neměla...
Moje borůvkové noci (2007)
je hezký widět po dlouhý době film, kde nikdo s nikym nespí..a wšechno probíhá w takowý klidný, samozřejmý atmosféře..
Father Ted (1995) (seriál)
Father Ted je TYPICKÝ BRITSKÝ seriál...
Ukradené Vánoce (1993)
Jack Skellington by mohl být můj vysněný životní partner..:))))
Glastonbury (2006)
Čekat přes 2 hodiny na White Stripes, který tam nakonec nejsou...to pěkně na*ere!!!!!!!!!!!!!!!!!!