Oblíbené filmy (8)
Život v sedmém nebi (1996)
Láska je láska (1998)
Matrix (1999)
Kurz negativního myšlení (2006)
Diktátor (2012)
Rango (2011)
Jedním aspektem u mě Rango překonal všechny dosud viděné animáky - nikoliv animací, nikoliv propracovaným příběhem, ale jednoznačně stylem humoru. A právě styl humoru je důvodem, proč bych tenhle snímek nepouštěl menším dětem. Vysvětlovat jim, co znamená zvětšená prostata a proč jeden z protagonistů pozvedá prst v gumové rukavici je dost složitá záležitost a divák přeci nechce trávit většinu stopáže vysvětlováním. Absolutní hodnocení!
Ratatouille (2007)
Klobouk dolů, tohle je opravdu špičkový snímek. Vynikající animace spolu s výborným příběhem tvoří jedinečný filmový zážitek. Jeho tvůrci nasadili laťku hodně vysoko, jsem zvědav, který film krále Ratatouille sesadí z trůnu.