Recenze (505)
Pošetilost mocných (1971)
Film jsem si oživil po delší době a tady mi ty vtípky opravdu vyprchaly. Ne, že by tam žádné nebyly, ale už jsem na ně tak nebral. Asi stárnu.
Útěk z MS-1 (2012)
Ale tak jo. Natočené celé to bylo asi u Bessona v bytě, ale nakonec proč ne. Po dlouhé době hlášky, které byly opravdu vtipné (aspoň pár), co mi tam však chybělo, bylo nějaké napětí.
Ajťáci: Přichází internet (2013) (TV film)
Ale jo, já byl spokojený. Myslím, že tento díl se drží kvality celého seriálu.
Traja chrobáci (1976) (TV film)
Teď jsem to pouštěl mé pětileté dceři a na jejích reakcích jsem poznal, jak je tento snímek nadčasový a univerzální.
Vynález zkázy (1958)
Rok výroby hovoří za vše.
Futurama (1999) (seriál)
Plný počet za prvních 5 sérií. Dále je tendence je bohužel sestupná.
Bok po boku (2012)
Zajímavý dokument a pěkně nasbíraní režiséři podle svých preferencí. Ale jak už tady kdosi psal - běžný divák u běžného filmu asi nepozná, na jakou kameru byl ten který film pořízen.
Ukradená vzducholoď (1966)
Vizuální nádhera, za kterou, bohužel, pokulhává příběh samotný. Ale v tomto případě bych mu odpustil.
Počestné paní pardubické (1944)
Pěkné, ale co se týká humoru, přijdou mi vtipnější jiné staré filmy. Tohle bylo takové... spíš jen veselé.
Duhová kulička (1985) (TV film)
V dětství mě to teda nezaujalo, tak jsem byl zvědavý, co teď. A musím říct, že překvapení se konalo. Krásný lidský film o rovnocenném přátelství malého kluka a jeho dědy. Malý kluk nebyl otravný, děda byl skvělý, ale asi nejvíc se mi líbila role jeho strýce - to byl takový kliďas, zahraný pěkně civilně.