Poslední recenze (17)
Agora (2009)
Tak tenhle film se podle mě nepovedl. Místo jednoznačné dějové linky se přesouváme z místa na místo, jako by jedna bitva byla vybojovaná, tak hned začne další. A to nemluvím o nepodařených postavách, jejichž charaktery nebyly vůbec prokreslené: když v závěru jedna z nich zemře, je mi to úplně jedno. Přitom tohle téma bylo tak pěkný nápad.
Avatar (2009)
Já myslím, že o Avatarovi vám řekne každý totéž. Efekty krásné, ale příběh má do originality daleko. I když je těžké ještě dnes přijít s něčím originálním... za co zaslouží Cameron pochvalu, je, že se snaží omezit předvídatelnost děje, takže když čekáte zázrak shůry, který všechny zachrání, nedočkáte se a přijde jen tvrdá realita. Tím se podle mě film rozhodně vyšvihne nad průměr, ale na pět hvězdiček by musel předvést ještě něco navíc.
Andělé a démoni (2009)
Četla jsem knihu, takže na závěrečnou "překvapivou" pointu jsem byla připravena již od začátku. Brownovy knihy mi přijdou jako omalovánky, změní se prostředí a postavy, ale při četbě třetí nebo čtvrté knihy už přesně víte, jak dopadne... a působivost je tatam... stejně jako u tohoto filmu. Efekty byly pěkné, ale nějaký hlubší dojem hledám marně...