Recenze (302)
Coach Carter (2005)
Tak toto bola teda nechutná zlepenina The Basketball Diaries + He got game + Remember the Titans + Any Given Sunday a do toho nechutne dobrý výkon Jacksona s pozlátkom skutočného príbehu. Nuž, všetko bolo priam naprogramované na úspech... 3* za rešpekt ku Jacksonovi.65%
Galaxy Quest (1999)
Abnormne premakaná sranda. Užije si ju každý kto videl aspoň jeden diel star-treku.75%
Brazil (1985)
Tento psycho guláš od Terryho Gilliama je sondou do jeho zmýšľania. Treba sa s týmto faktom stotožniť hneď od začiatku, alebo film ďalej ani nepozerať. Surrealizmus srší z každého záberu a pocit nočnej mory v závere je toho krásnym odkazom. Kto si na filme zgustol podobne ako ja tak by som rád odporučil aj podobne sugestívne ladený film Barton Fink.90%
Darjeeling s ručením omezeným (2007)
Jeden z filmov spadajúci do kategórie filmov, počas ktorých sa môžete ísť okúpať, vrátiť sa k nemu späť a nič tým nestratíte. A ako bonus budete čistí a voňaví. 45%
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Pre mňa trochu ťažko stráviteľné, ale inak prča. 70%
Earth (2007) (TV film)
5* čisto za abnormálne vysokú výpovednú hodnotu. Môžem sa vysrať na filmové parametre, ktoré hodnotím obyčajne, keď tu ide o najvzácnejšie veci na tejto planéte.
Obávaný bojovník (2006)
Pre mňa to bola čínska hopsačka so zopár neokukanými bojovými chmatami a s kecami čo sa tvarili niekedy až moc vážne. 70%
L. A. - Přísně tajné (1997)
Konečne budem vedieť koho si predstaviť keď budem vidieť scénu s "Good Cop and Bad Cop". Inak film s obrovskými kvalitami v scenári a hercoch. Príbeh mi však moc nesadol. 80%
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Neviem či som pozeral niečo iné ako ostatní, ale to čo som videl ja bola čistá infantilnosť skĺbená s drámou, v pre mňa dosť nepochopiteľnej forme. 70%
Než si pro nás přijde (2007)
Tak títo dvaja chlapci by mohli hrať aj v paneláku a spravili by z toho hit :) 70%