Recenze (302)
Útěk z Alcatrazu (1979)
Prison break pilot.
Vražda na večeři (1976)
Tak toto je pani paródia.
Hanebný pancharti (2009)
Film má svoje momenty, niektoré veľmi slabé, ale niektoré veľmi silné. Cynickosť a kontrast v každej z kapitol graduje v násilných scénach, ktoré pôsobia ako budíček po nekončiacich, nie však nudných dialógoch. Pri scénach v Paríži som sa nezbavil pocitu lacných a trochu okresaných kulís. 80%
Její případ (2005)
Udrelo na strunku. 85%
REC (2007)
Hororová lahoda. 85%
Nic než pravda (2008)
Za málo peňazí veľa muziky. Pekne poňatá dráma, ktorá nejde do politických detailov, ale zameriava sa na dôsledky a ľudskú stránku politickej konfrontácie. Za všetko by som vyzdvihol herecké výkony. Najviac ma prekvapila Vera Farmiga. 80%
Veřejní nepřátelé (2009)
Mann dokázal udžať thrillerové napätie počas celej dĺžky filmu, 50% toho napätia nemá na svedomí ani tak strih a príbeh ako skorej hudba. Námet ma však do kolien nedostal a s blížiacim sa koncom ma iba ďalej utvrdzoval, že nie je dostatočne epický na Mannovské 140 minútové spracovanie. Tešil som sa aj na väčšiu konfrontáciu Deppa s Baleom, nestalo sa. V spomienkach zapadne asi celkom rýchlo. 70%
Pařba ve Vegas (2009)
Po zhliadnutí ma bolela sánka :) 85%
Terminator Salvation (2009)
Absentujúca originalita, slabo vykreslené hlavné postavy a násilne odkazy na T1/2. Pri každej scéne som sa musel pýtať sám seba kde som to už videl, neskoršie ma to už prestalo baviť a v kŕčoch som zostával iba pri nedôveryhodných hereckých výkonoch, slabom avšak nie deravom scenári a pri postapokalyptickom svete z fallout3/Mad Max. Človeku až príde smutno pri pomyslení, že tento film z ktorého som mal občas pocit že si robí žarty sám zo seba, odkazuje na "mierne výraznejších" predchodcov.
Andělé a démoni (2009)
Film ťaží v zásade z troch vecí: atraktívne prostredie, dlhé nájazdy kamerou a pohlcujúca Zimmerova hudba, ktorá by spravila dramatickú udalosť aj z padajúceho chleba vo vajci. Film na jedno pozretie. 60%