Recenze (1 003)
Sněhurka (2012)
Doneste mu někdo košili, ať se můžu soustředit!" Jsem ráda, že princ dostal košili, taky bych se nesoustředila, ha ha :-) Julia naprosto úchvatná, role stvořená přímo ji na míru. Lily Collins jako Sněhurka byla příliš sladká, ale opravdu se na svou roli hodila, rozhodně nezklamala. Celkově byl pro mě film překvapením, bylo to hezky zpracované. "Průchod" k zrcadlu byl zajímavý nápad, líbilo se mi to. Jen závěrečný zpěv (a Sněhurčin ohoz) byl naprosto příšerný, to se mi na tom jediné nelíbilo. Trpaslíci byli k sežrání :-))
Gran Torino (2008)
Bylo to dokonalé! Vtipné a zároveň neuvěřitelně smutné, závěr mě neskutečně dostal.
Hanna (2011)
Na film jsem se hrozně těšila, následně byl čas akorát tak dát film do budíčku a postupně jsem na film zapomněla a konečně jsem měla možnost to zhlédnout! Mladá Saoirse Ronan je prostě fantastická, to už mi nejednou dokázala a Cate Blanchett taktéž. Akce, napětí, výborná atmosféra, výkon jaký předvedla Saoirse mi vyrážel každou chvíli dech, příjemná zápletka a skvělý závěr.. Spokojenost!
Transamerika (2005)
Záměrně jsem se nedívala na trailer, ani jsem nečetla obsah. Chvíli bych snad i věřila, že Bree hraje chlap - Felicity Huffman vážně překvapila! Jen tedy škoda že to nešlo bez toho "slaďouše" Zegerse.. Ale příběh jinak super! :-)
Šťastlivci (2008)
Pohodové road movie, které mě bavilo především díky hlavnímu obsazení. Na příběhu nebylo nic přehnaně přitaženého za vlasy, což mi příjde jako největší plus pro příběh tohoto typu.
Hněv Titánů (2012)
Záplava akce! To jsem nečekala, titáni překvapili :-)
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Začátky prciček se mi až tolik nelíbily, nicméně tohle byla jednoznačně nejlepší podívaná z těch dílů, co jsem měla možnost vidět.
Temný rytíř povstal (2012)
Některé komentáře jsou tu skoro uctíváním Batmana a režiséra Nolana. Uctívání není moje parketa, u Batmana prostě ne. Nebyl to Temný rytíř s Jokerem a že mi Heath Ledger tam opravdu chyběl, ale i tak to bylo fantastickééé. Největším překvapením byl asi Gordon-Levitt (Robin) a příběh kolem Banea byl zatraceně zajímavý. A zážitek z kina tomu ještě dodal větší šmrnc!
Černá smrt (2010)
Pro tyto filmy mám silnou slabost. Peklo, jatka, mor, láska, víra a hlavně.. temnota. Krutý a krvavý fanatismus! Sean Bean je tu jako ryba ve vodě nebo spíše biskupský posel v pekle - jakmile mu dají do ruky meč a zbroj, tak už je to bez pochyb jeho parketa! Mladý Eddie Redmayne zahrál svou roli výtečně, doufám že ho nevidím naposledy.
KOndoMEDIE (2001)
Pohled na homosexualitu se zřejmě nijak nezměnil. Daniel Auteuil byl fanstastický, Gérard Depardieu pro mě zde nebyl zrovna výrazně zajímavý. Nijak mě film nepobavil, na jedno zkouknutí mi to bohatě stačilo.