Recenze (34)
Follow Me (2020)
"Úniková hra" posazený do zápletky legendární "Hry". Bohužel pro mě s očekávaným koncem. Nepřišlo mi to napínavé ani strašidelné. Nesympatický hlavní hrdina. Celé to na mě působilo spíš jako televizní film.
Lars a jeho vážná známost (2007)
Člověk by řekl, že to bude blbost, ale opak je pravdou. V úvodu jsem s tím sám musel bojovat. V záplavě všemožných remaků se jedná o příjemnou záležitost. Působí to na mě dojmem dánského či švédského nízkorozpočtového filmu, ale i v Americe to umí vzít za správný konec, když se chce.
Vše je ztraceno (2013)
Co by to bylo za film Made in USA, kdyby to nekončilo tak jak končí =o/ Závěr šel zvládnout asi lépe.
Kameňák 4 (2013)
Soutěžní otázka za zlatého bludišťáka: Je horší tohle nebo Babovřesky aneb kde je dno českého filmu?
50/50 (2011)
Prakticky od začátku jsem přemýšlel jestli by bylo lepší, aby film končil smrtí nebo uzdravením. Výsledku jsem se nedobral. Možná by bylo nejzajímavější, kdyby film končil odjezdem na sál.
Česká soda (1993) (seriál)
Alles Gute!
Simpsonovi (1989) (seriál)
Tohle nepotřebuje asi žádný komentář. Seriál na který lze koukat stále dokola. Starší díly jsou však výrazně lepší než ty nejnovější.
Nejlepší je to na sněhu (2003)
Naprosto zbytečný film. Nudná a tuctová záležitost, která ničím nezaujme ani nepobaví.
Lásce na stopě (2001)
Velmi příjemný romantický film. I když člověk ví, že to dobře dopadne, tak je neustále držen celkem v napětí. Musím se přiznat, že jsem skoro držel Kate s Johnem palce =o)
Odplata (1999)
Nevím proč, ale pro tenhle film mám slabost. Možná i proto, že to byl jeden z prvních filmů na kterém jsem byl v kině. Mel Gibson v roli mstitele jehož touha po odplatě je silnější než cokoliv jiného na světě.