Poslední recenze (5)
Expendables: Postradatelní (2010)
Akční nářez. Hrdinové ze starých dobrých zlatých akčních "osmdesátek". Co jsem od filmu očekával, to bylo splňeno. Užil jsem si snímek od začátku do konce. Vzhledem k obsazení a množství akčních scén byl jednoduchý a prozaický příběh filmu opravdu nepodstatný, ale to se očekávalo ;-) Dávám 4 plně zasloužené *.
Predátoři (2010)
Podle mého pohledu lehce nadprůměrná akční story skoro dosahující na 4 hvězdičky a to hlavně kvůli jasnému odkazu k originálu. Ale prostě něco tomu chybí. Mě snad nejvíc dostal song k závěrečným titulkám - Long Tall Sally, pro milovníky "jedničky" srdcová záležitost :-)
Ponorka (1981)
Pro mě nezapomenutelný snímek, který jsem hltal už od dětství, když jsem ho viděl poprvé. Líbí se mi pohled na válku na moři netradičně z druhé strany "těch zlých". Některé scény berou dech i dnes po letech a plně si zaslouží plný počet hvězdiček. Skutečný kapitán Heinrich Lehmann-Willenbrock potopil s ponorkou U-96 24 lodí o celkové hmotnosti 170237 bruto tun a narozdíl od filmu nezemřel na palubě, ale vzdal se v Norsku 9. května 1945. Zemřel 18. dubna 1986 v Brémách.