Recenze (20)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch - R2 (2008) (série)
Mix všech žánrů, u mě nejlepší anime spolu s Death Note. Pořádné akční sci-fi romantické drama plné zvratů s epickým zakončením, s hezkou animací a s báječnou hudbou. 10/10
Dakteo yibangin (2014) (seriál)
Začal jsem se na to dívat kvůli herci Lee Jong Suk (V I hear your voice byl skvělý), první a druhý díl jsem si nebyl jistý, jestli pokračovat. Ale nakonec seriál mě celou dobu táhnul dopředu a opravdu mě bavil. Někde tak za půlkou to nemuselo být tak natažený, ale nevadilo mi to a byla to skvělá podívaná, super herci, hezký soundtrack, zajímavý seriál.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Výborný seriál se zajímavým a promyšleným příběhem, při druhé půlce Death Note to začne trochu upadat, ale konec je perfektní. Tahle pecka je i česky nadabovaná.
Dračí srdce (1996)
Úžasný pohádkový film plný fantasie, s krásným příběhem, občas jsem se zasmál, animace draka velmi pěkně zpracované dle mě. Filmu nemám asi co vytknout, herecké obsazení bylo výborné, v hlavní roli rytíře Bowena skvělý Dennis Quaid. Co se týče hudby, tak ta byla báječná, na konci jsem málem i slzu uronil.
Gaksital (2012) (seriál)
Zprvu jsem hledal nějaký mix žánrů akce, romance, drama, maskovaní hrdinové a nějaký hlavní cute couple jak třeba v City Hunteru. Romantiky se zas tolik nedostalo imo, ale akce a rozhodně drama či tragédie byl plný seriál. Nebyl jsem si jistý, zda tomu po prvním díle dám šanci a dokopu se k puštění dalšího dílu, ale nelituji toho, že jsem hned v tomto seriálu pokračoval. Příběh mě táhnul stále dopředu, velice napínavé a hlavně plné emocionálních a WTF momentů, zvratů či psychologických scén. Hlavní herecké obsazení se mi velmi líbilo, herce Joo Wona jsem viděl poprvé a jako herce jsem si jej oblíbil. Myslel jsem, že sledovat 28-mi dílný seriál snad ani nedám, ale do tohoto kousku jsem se prostě ponořil a velice se mi líbil OST, ten byl velmi hezký, a který si určitě po čase zase někdy pustím.
Gakuen mokuširoku: High School of the Dead (2010) (seriál)
Viděno po 3. Stále jedno z nejlepších anime, co jsem viděl. Stále čekám a věřím, že se pokračování dočkám. Post-apokalyptická atmosféra se zombie, spousta akce, ecchi, vtipu, drama. Bylo to také jedno z mých prvních anime.
Galactik Football (2006) (seriál)
Fotbal mě zrovna nebaví, to raději hokej, ale tohle je prostě dětství. Jako malý jsem to žral na Jetixu. Go Snow Go!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Vždycky jsem si myslel, že je to blbost a sledovat tohle ztráta času. Když jsem shlédnul první díl, tak mě to tak chytlo, že jsem se od toho nemohl hodiny odtrhnout. Skvělý a zábavný americký sitcom s výborným a promyšleným příběhem, plný vtipů a úžasných hlášek postav, hlavně postavy Barneyho Stinsona, který hraje děvkaře. Seriál vám dokáže zvednout náladu, když vám něco je, nebo se cítíte špatně. Dávám tomu 100%
Jak vycvičit draka (2010)
Tak tohle je sakra kvalitní animák a asi nejlepší animovaný film o dracích co jsem kdy viděl. Krásná pohádka s roztomilými animovanými postavami a nadpřirozenými zvířaty. Pohádka se vším všudy. 100%
Jsi taky člověk? (2018) (seriál)
Nemám slov. Bavilo od začátku do samého konce. Naprosto skvělý seriál po dlouhé době.