Recenze (70)
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Pouze za pomoci přetáčení jsem tento díl dokoukal. Jednička ušla, dvojku by už neměli nikdy reprízovat.
F1: Touha po vítězství (2019) (seriál)
Netflixu bych doporučil koupit nové nůžky, protože tak chaoticky nesmyslně sestříhaný dokument jsem ještě neviděl.
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Totální mega píčovina.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
To co je za kokotinu? Může mi to někdo vysvětlit?
Poslední bohatýr (2017)
Ruská válečná lodi, jdi do prdele!!!
Rudý přízrak (2020)
Ruská válečná lodi, jdi do prdele!!!
Legenda jménem T-34 (2018)
Po vizuální stránce se mi to líbilo.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Každý nový díl Spider-mana je čím dál tím větší kravina. Pro mě skončil třetím dílem. Chtěl bych vidět zklamané obličeje turistů, až v Praze bude hledat libereckou radnici.
Zaklínač (2019) (seriál)
Jakožto pro hráče počítačových her je toto pro mě neskutečně vypadající laciná sračka a z nějakého záhadného důvodu navíc i multikulturní. Další slova jsou zbytečná, už toto pro mě bylo vyčerpávající. BL BL BL a už zase musím.
Krajinou domova (2014) (seriál)
Já nevím, ale musím jen 3* a to díky vypravěči a přehnané hlasité hudbě. Nechápu, proč je na začátku Alois Švehlík, po chvilce pokračuje tamten a na konci zas AŠ. Pokud byste nechali jako vypravěče jen Aloise Švehlíka, tak to nemá chybu. Jeho hlas je takový ... no ... strašně dobře se poslouchá.