Recenze (2 502)
Ptačí svět (2001)
Ptačí svět je další vynikající dokument o přírodě, ve které žijeme už tisíce let a víme o jejích krásách tak málo.
O Schmidtovi (2002)
Film o nenaplněném stáří a zoufalém hledání toho, co člověk za svůj život nestihl, se mi líbil moc. Jack Nicholson jako vždy skvělý.
Lacombe Lucien (1974)
Skvělý film o cestě mladého ambiciózního muže přes mrtvoly za svým cílem.
Na lavici obžalovaných justice (1998) (seriál)
Tento seriál se mi líbil. Je tak nějak celý z českého rybníčku, o českých poměrech. Právnické prostředí, sice "jen" 90. léta, ale i tehdy se toho dělo dost a tenhle svět vůbec nebyl čistý. Dnes je možná ještě horší, byť v některých ohledech sofistikovanější.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Příběh mě nenadchl, sladký konec už vůbec ne. Škoda Anthony Hopkinse i Brada Pitta.
Z pekla (2001)
Poměrně dobrý krimi thriller se skvělým Johnny Deppem zahaleným v oblacích opiových par.
Vetřelec (1979)
Nemůžu si stěžovat. Vetřelec mě dostal už kdysi dávno a přestože nejsem žádný velký fanda sci-fi, uznávám, že je to masterpiece.
Vetřelec ³ (1992)
Planeta plná vězňů a mezi nimi Ripleyová a vetřelec ...
Vetřelci (1986)
Není to sice už takový nářez jako jednička, ale přesto velmi dobré pokračování. Jen to megalomanství brání dát ještě vyšší hodnocení.
Poslušně hlásím (1957)
Putování do Putimi a do Budějic nemá chybu. Zvláště putimský boss Jaroslav Marvan, Pepek Vyskoč a zamračená Pejzlarka jsou skvělí.