Recenze (143)
O zlém snu (2000) (TV film)
Příběh vyprávěný malou dívenkou Evou, která zažila a zázrakem také přežila koncetrační tábory Terezín, Osvětim a další. Možná právě proto, že tenhle životní příběh je vyprávěný s určitou dětskou naivitou a neumělostí, je o to dojímavější a poutavější. Film je prokládán také úryvky z okupování Prahy, fotografiemi a kresbami, nakreslenými dětmi i dospělými, kteří byli nuceni v táboře "žít".
Impyho zázračný ostrov (2006)
Neuvěřitelně nudná a naivní pohádka, u které jsem si kvůli přihlouplým, prázdným dialogům místy připadala, jako kdybych se dívala ne teletubbies. Za nadabování impyho a tučňáka bych s chutí někomu nafackovala, páč to tučňákovo šišlání bylo víc otravný, než vtipný a impyho hekání a kňourání a vydávání zvuků při sebemenším pohybu leze spíš na nervy, než abyste se při tom rozplávali nad jeho roztomilostí.
Max Payne (2008)
V průběhu filmu jsem si říkala, že to vypadá docela slibně a čekala jsem, kdy přijde to něco, kvůli čemu to všichni hodnotíte tak mizerně.. No a dočkala jsem se až na konci, protože právě ten konec byla ta chvíle, kdy jsem si řekla " A co jako..? To je všechno?" Rozhodně by si to zasloužilo lepší konec, ne to jen takhle useknout a diváku domysli si.
Železný obr (1999)
Na to, jaké má tenhle filmek hodnocení musím říct, že mě si zas tak moc nezískal, ale to bude asi tím, že nejsem moc fanda robotů a celkově sci-fi... Jinak je to ale hezká robo pohádka pro volnej čas, proč ne..
Juno (2007)
Super oddychovka pro volný odpoledne, všem vřele doporučuju :)
Skandály ze života zvířat (2008)
Souhlasím s hodněkrát řečeným názorem, že jde o naprostou stupiditu, debilitu a nevim co všechno dohromady. Několikrát za celej "film" jsem se musela ze všech sil přemlouvat, abych to dokoukala, a když jsem se s velkým bojem dostala až k závěrečným titulkům, nemohla jsem uvěřit svým očím, že jsem kvůli takový kravině promarnila hodinu a půl.. Neskutečný, co někdo dokáže natočit, a pak to vydávat za film a ještě smutnější je, že se najdou lidi, který tomuhle daj 5 hvězdiček, s takovýma lidma je lepší se snad ani neznat...
Tvrdé palice (2008)
Nenásilná oddychová komedie, na kterou se klidně ráda podívám znovu. Po tom, co jsem Renée viděla v Appaloose hrát tu nerozhodnou nánu Eli, tak se mi trošku zošklivila, ale tímhle si u mě zachránila reputaci a s kolegou sympaťákem Georgem Clooneym tady vytvořili fakt roztomilej páreček :) Nechybí ani vtipné dialogy a samozřejmě i pár vtipných scének..
Děsnej doják (2006)
Zase jedna z těch trapnějších komedií, na které by bylo lepší se snad ani nekoukat. Nebo se podívat, ale maximálně jednou a to ještě jen jako odstrašující případ pro začínající režiséry, kameramany, scénáristy apod. Možná by se našly dva nebo tři okamžiky, u kterých jsem se zasmála, ale jinak převažovaly naprosto debilní scény, u kterých se podle tvůrců máte smát div se nepočůráte, ale smích jaksi nějak nepřichází.
Appaloosa (2008)
Tenhle western nemůžu okomentovat nijak pozitivně, protože mi celý děj přišel dost fádní a takový "nemastný neslaný". Film má holý nepropracovaný děj, který by ale pravděpodobně kvůli slabému námětu nemohl být přepracován lépe ani sebelepším režisérem. Politovat musím také Renée, která v tomhle filmu přijala roli tak naivní a nerozhodné pipky, která mi byla vyložené nesympatická, a potřebovala by spíš proplesknout, než aby ji zabezpečoval stárnoucí rádoby-šerif, u kterého se pravděpodobně projevují počáteční syndromy Alzheimera :)
Hitman (2007)
Nedřív jsem tomuhle filmu moc nevěřila, ale musim uznat, že jsem byla překvapená. Hitman měl své charisma a fandila jsem mu, ale musim říct, že bych si do té role v první řadě představila někoho jinýho, tak trochu drsnějšího (vzhledově, chováním byl drsňák až až :) ). Nevím jak moc se film podobal nebo nepodobal hře, ale mě, jako nezasvěceného pozorovatele, to zaujalo a dá se říct, že i bavilo, a na rozdíl od Shoot 'Em Up to mělo alespoň nějaký děj.