Recenze (200)
Pro pár dolarů navíc (1965)
Místy trochu nelogický chaos a je těžké se vyznat se v chování postav.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Stále si to udrželo pěkný westernový feel z prvního dílu, ovšem je to už příliš dlouhé a rozvleklé a stejně jako ve druhém dílu je to místy trochu nelogický chaos a je těžké se vyznat v chování postav.
Labyrint (1986)
Teda to muselo dát příšernou práci ... a přitom taková blbost, co?
Colette (2013)
Nevěrohodný kýč zcela maskující skutečnou hrůzu koncentráku ... ta angličtina tam absolutně neměla co dělat a speciálně z úst Čechů zněla strašně. A Němec by přece nikdy nemluvil anglicky ...
Fantomas (1964)
Je potřeba přimhouřit oko nad několika nesmysly (např. jak policie s helikoptérou našla auto s Fantomasem), ale jinak je to solidní akční komedie.
Podnikavá dívka (1988)
Osmdesátkově naivní a jako komedie trochu působily spíš ty extrémně "hluboké" obchodní vysvětlivky, ale film dělá dobrou náladu, tak ho vezmu na milost a hvězdu přidám.
Vlčí bouda (1986)
Strašný chytilovský bizár :) Máloco dokáže být současně tak špatné a tak dobré.
Policajt v Beverly Hills (1984)
No když je to komedie, tak teda musíme prominout ty banány ve výfuku, které by ve skutečnosti vylítnuly jako dělová koule a tomu podobné nesmysly / celkově slabší scénář. Překvapivě ale badassové byli fakt solidně zahraní badassové a rány pěstí byly celkem věrohodné, tak to vezmu na milost jako osmdesátkovou pohodovku pro dobrou náladu.
O chytrém šachovi (1983) (TV film)
Takový předvoj k rozsudkům soudce Ooky.
Slovácko sa nesúdí (1975) (seriál)
Občas v pohodě, občas nelogický chaos a otřesný out of sync dabing, ale zachraňují to aspoň trochu prvky folklóru. Kronerovo šaškování a nevěrohodná neschopnost se vymáčknout mě úplně stejně dráždily v Rysavé jalovici.