Recenze (39)
Blok 99 (2017)
všechno jsme zkousnul... nesmrtelnej ničitel OK, beru ale jak se schoval za dveřmi které se zavíraly směrem od něj k cele, kuli kterým tam strážci nešli, jelikož uvnitř cely byli rukojmí, to už bylo moc... kdyby ty dveře zavřel, tak by byl odkrytej a mohli by ho v klidu dostat (kdy viděl, pochopí).. to režiséra nenapadlo a vše co šlo tolerovat zabil pro mě tímto nesmyslem...
Casino (1995)
Hrozně dlouhý a ničím překvapivý film.... možná je tím že jsme ho viděl až teď (2013) a před tímto filmem jsem viděl Amerického gengstra...
Černá smrt (2010)
No čekal jsme teda víc.... Horor to teda neni... ani jsme moc nepochopil to s tou mrtvou, oživenou a následně zabitou holkou... a celkově tak nějak o ničem... Ani nevim jestli to bylo mysteriózní nebo nebylo... nepochopil jsem to a na podruhý se na to dívat nechci... Středověk zobrazenej dobře ale to je tak zhruba všechno...
Diktátor (2012)
Po prvním shlédnutí to bylo za 5 ale po druhém už jen za 4
Divoši (2012)
Vůbec mě to nebavilo, postavy trapný a prostě film takovej trendy cool hustej ale nenechte se zmýlit je to fakt blbost...
Don Jon (2013)
Pustit si to s holkou v sobotu večer, otevřit si láhev vína a nedokoukat to.... K tomudle účelu je to dobrej film...
Dredd (2012)
Dredd je tak hustej, že si čistej průstřel zašije jen z jedný strany...
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Příliš nudné a předvídatelné
Gravitace (2013)
No v tom jezeře jsme čekal, kdy na ní vybafne krokodýl a Sandra bude muset zase ještě něco řešit...
Hele vole, kde mám káru? (2000)
a dáááááál.......