Poslední recenze (3)
Skyfall (2012)
Prvni pulka je vlastne prumerny Bond a nepamatuju si z ni prakticky nic zvlastniho. Druha pulka je naprosto vyborny akcni film s perfektnim vyuzitim detailu. Porad to bohuzel neni Bond, ale vyborny akcni film to je urcite.
Imaginaerum (2012)
Nemel jsem valne ocekavani, ale uz dlouho me zadny film tak emocne nedostal. Velmi pochybuju, ze nekdo nekdy lip natoci prubeh a boj s demenci / Alzheimerem.
Transcendence (2014)
Bohuzel na urovni podprumerneho dilu Krajnich mezi. Kvalitni herci nezchrani prisernou zapletku a mizerny scenar. Skoda promarnene sance, protoze namet byl opravdu slibny.