Oblíbené filmy (10)
Hvězdný prach (2007)
Avengers (2012)
Kouzelná romance (2007)
Moulin Rouge (2001)
Penelope (2006)
Temný rytíř (2008)
Stmívání (2008)
Moje Guilty Pleasure, před zkouškou z fyziologie jsem to viděla snad 100krát, perfektní na vymytí mozku