Recenze (399)
Once (2007)
Obyčajný príbeh obyčajných ľudí, ktorí sa stretnú. Práve tou témou, jednoduchosťou a vynikajúcou hudbou je ten film nevšedný. 90%
Izolace (2006)
Vyvražďovačka + žiadna myšlienka = ...
Válka policajtů (2004)
Nepoctivý policajt a ešte nepoctivejší...
Trestná lavice (2005)
Prečo sú vo väčšine filmov z väzenského prostredia bachari tí zlí a väzni tí ukrivdení, s ktorými sa treba stotožniť a priať im, nech to tým úchylným sadistickým bacharom natrú? Veď práve väzni sú vrahovia a zlodeji!
Krvavý diamant (2006)
Je dobre, že sa točia takéto filmy. Je dobre vedieť...
Rolničky, kam se podíváš (1996)
Absolútny grc! A to sa ovládam. Taká stupidita sa ani nedá nazvať filmom. Na takú úroveň táto zlátanina nedorástla.
Motel smrti (2007)
Neviem, na čo sú dobré takéto filmy
Předtucha (2007)
Keď čítam ostatné komentáre, pripadá mi to akoby som videl iný film ako moji spolukomentátori. Nič to. Podľa mňa to bol celkom vydarený film s dobrou hudbou aj hereckými výkonmi.
Pí (1998)
Psychedelická šialenosť presiaknutá židovstvom a židovskou mystikou. Chorý halucinogénny orgazmus. Jedna hviezdička za herecký výkon. Nechýbalo veľa a bol by to odpad!
Sicko (2007)
Michael Moore opäť vo forme. Ženie situácie vo filme až do absurdností. Asi práve preto sú jeho dokumenty také obľúbené. Rovnako asi nejde ani tak o objektivitu ako o poukázanie na problémy a niečo zhnité v systéme. A to sa mu myslím podarilo.