Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána (1997)
Hra o trůny (2011)
Lovci duchů (2005)
Teorie velkého třesku (2007)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Útěk z vězení (2005)
Ztraceni (2004)
Battlestar Galactica (2004)
Po shlédnutí jsem dospěl k názoru, že tento seriál má pro mě jednu obrovskou chybu...ve sci-fi žánru nasadil laťku tak vysoko, že se bojím, že lepší seriál už asi nikdy neuvidím. Postavy jsou tak skvěle zahrány, že prakticky s každým dílem se mění váš názor na ni. Jednou byste za ni položili život, podruhé byste ji nejraději vyhodili do vesmíru (tomu všemu vévodí slizký Baltar v podání brilantního Jamese Callise). Celý děj je promyšlený od začátku do konce...žádné zbytečné nastavování kaše a ždímání dojné krávy na krev (a že by universum a mytologie vystačila na další tři spin-offy). Fyzika létání Viperů a Raptorů...konečně si někdo uvědomil, že ve vzduchoprázdnu je to prostě jinak :-D Básnit by se dalo dlouho, ale to se musí prostě vidět...už jen pro ty kulervoucí poslední dvě minuty!