Oblíbené seriály (10)
Comeback (2008)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Futurama (1999)
Simpsonovi (1989)
Taková moderní rodinka (2009)
Ajťáci (2006)
Příběh služebnice (2017)
Průměrňákovi (2009)
Černé zrcadlo (2011)
Stranger Things (2016)
Posledná dobou mám pocit, že se u seriálů s komentáři opakuju: skvělé obsazení, psychologie postav, výtvarná stránka, hudba perfektní... Jenomže ono to o tomhle kousku fakt platí. Nevím, koho napadlo nasadit to do osmdesátek a v jaké fázi scénáře ten nápad vznikl, ale funguje to úplně neskutečně. Politická situace, hudba, styl oblékání, barev, ale hlavně nedostatečnost dobové techniky a možností tvoří úplně úžasnej koncept. Do toho všeho příběh o paralelních vesmírech prolínajících se do našeho světa a jako třešnička na dortu úplně geniální shipping Mikea a Jane, který mě tak dostává, že si je sháním i na tapetu. Nevím co mezi nima je, ale jsou tak krásní, že mi srdíčko plesá. A ještě zdůrazňuju jednou: psychologie postav. Každá z nich je naprosto jedinečná a přináší do děje vlastní traumata, která nejsou mnohdy úplně řečená a přitom mají vliv. Tenhle seriál ukojil veškeré mé seriálové touhy: pár zlomených hrdinů, nad jejichž smrtí si popláčeš, divnosvěty, výtvarno a efekty, dojemné příběhy všude okolo a funkční džouky od naprosto plastických klučičích hrdinů, se kterýma bych fakt chtěla chodit do třídy. A hlavně LÁSKA, vole, LÁSKA, taková, jakou chceš.