Recenze (267)
Adamova jablka (2005)
Hezká podívaná, která člověka celkem udrží ve sledovanosti. Trošku místama přehnaný, ale na konci Mads v tom bílém rouchu připomínal Ježíše Krista. A proto doporučuju hned shlédnout toto https://www.youtube.com/watch?v=YaMhzI4_mVU ;)
Agora (2009)
Velice hezký a ponaučující film o tom, co přináší s sebou náboženství a to pouze nenávist, války, strach a fanatismus, ale hlavně zastavilo vědu o víc jak 1000let. Dneska už si nevyberete co lidi stálo a v budoucnu ještě bude stát tolik životů, jestli náboženství, nacismus, komunismus a nebo USA.
Achtste-groepers huilen niet (2012)
Film dobrej, fotbal stál za hovno, nehledejte tam novýho Wesley Sneijdera.
Aj múdry schybí (1998) (pořad)
tupost Slovenska v přímém přenose
Akta X (1993) (seriál)
Však Vašu pi*u sem taky neviděl a věřím, že ju máte.
Amazing Spider-Man (2012)
Musim uznat ve srovnání s prvním spider-manem, je tenhle s DJ Bulvou úplně jinde a je super!
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Hudba Hans Zimmer a herci Andrew s Emmou zářej. Se smrtí Emmi mě nasrali, jinak kam se prostě hrabe Tobey Maguire s Kirsten Dunst na tohohle spidermana....doufám v pokračování a to u marvelů a podobných píčovin zcela ojediněle..
Americký sniper (2014)
Vzhledem ke skutečným událostem i s koncem, lehkej nadprůměr.
Angry Birds ve filmu (2016)
Animák a sranda průměrná, 1 hvězdu navíc za provokaci k islámu.
Ant-Man (2015)
Tohle už je i na můj žaludek moc. Hlavně ten konec...to už i Cartmanova hra k narozkám Mravenci v kalhotách je lepší...